Wednesday, August 15, 2007

Dating Facts

Note: I got this from my email, I found it's quite true and funny too. I just wanted to share with you all. It's just a joke, please no offense in this post for other races.

*********************************************

AMERICAN WOMEN
First date: You get to kiss her goodnight.
Second date: You get to grope all over and make out.
Third date: You get to have sex in the missionary position.
Then you promise to marry her but will probably abandon the idea.

*Like that play play only lor...


JAPANESE WOMEN
First date: She's shy, so you don't get to kiss her at all.
Second date: She'll take a bath in front of you and let you smell her panties.
Third date: You get to have kinky sex with her.
Then she'll bid you sayonara, as that was her last fling as she's getting married to a Japanese man tomorrow.

*This one really can make you hit wall lor...


MALAY WOMEN
First date: You get to touch that big breast of hers.
Second date: You get to home base with her.
Third date: You have to promise her that you are going to get circumcised.
Then you will marry her and find out that you have to support her whole family.
The only consolation is that you get to repeat the procedure three more times as allowed under Islamic law!

*Buy one free three? Can handle so much or not?


CHINESE WOMEN
First date: You get to buy her an expensive dinner but nothing happens.
Second date: You buy her an even more expensive dinner but nothing happens too.
Third date: You have already realized that nothing's going to happen.

*hmmm... Now I know why... :P


INDIAN WOMEN
First date: You meet her parents.
Second date: The date is set for the wedding.
Third date: It's your wedding night!

*This one really fast and furious... LOL


HONG KONG WOMEN
First date: you lose all your cash in your wallet
Second date: you max out all your credit cards
Third date: you clean out your bank account and you still can't get to first base. 3 weeks after your third date, you die from SARS.

*SARS was from Hong Kong? Still got now ah? LOL...


**From all these facts, I think I better stay as single whole life... hahaha!!!**

So... which women are you prefer?

25 comments:

ah nel said...

stil got filipino n thai haven date ler!

u try 1st if good let me noe ;)

babyfiona said...

I prefer......guy lar of course, me not les keh keh keh.

Huei said...

ahh!

so u're saying all guys want is xxx rite? =P heheheheh

for chinese women..
"*hmmm... Now I know why... :P"

WHY?????

PurpLe~MuShRooM said...

HHAHAHAH!!! So chinese woman from around the world is all about $$$$ huh? Not like that one... Kenny... dun give up!!!

Hor ny Ang Moh said...

All I wan! So long as they wan me! He!He! But the wan about cutting maybe that wan I cannot accept!

erinalaw said...

U want to be wong loh ng kah? Not fair ..... why say only about us ladies leh. How abt men?

Rabbit said...

can touch malay's big breast on the first date?! Chun mou?! Wait i go ask my malay male guy fren first. =P

belle said...

eh not true le!
see my bf no broke also!

Zephyr said...

All COCK BEARER

First date: you always see him going to toilet.

Second date: you saw him drolling, but he insisted that he drank water just now and forgot to close his mouth

Third date: you saw him uneasy all the time because his underwear getting tighter.

I'm just joking

ahlost said...

like that i prefer hk guy.. hahahaha...

Iwan Sanchez said...

japanese so gross.. smell underwear!!

hahaha!

malay with big breast?

sounds pretty normal to me..

hahahahhaa!!

Kenny Ng said...

[ah nel]
Yahor... can consider that. Hehehe

[babyfiona]
hahaha... that's for men only ma :P

[huei]
All guys will think like that ma :P
Now I know why? U know I know la... hehe :P

[purple mushroom]
Hahaha... dun give up? Got any recommendation ah: :P

[hor ny ang moh]
U r the man! Cutting 1 I also dunwan... haha

[erinalaw]
Be wong lou ng not nice meh? Noleh... just a joke from email, I dun really mean that.

[rabbit]
U ask n see... if really yes tell me ha... LOL

[belle]
Not all ma.. just example only

[zephyr]
hahaha... that's nice one.

[ahlost]
HK guys got SARS wor... LOL

[iwan]
Haha... normal to u? U must be lucky man... wakakaka

tingtitlei said...

mine is not in the list =)

sarawakian + japanese wahhaha

Kenny Ng said...

[tingtitlei]
Haha... you are special.

Princess Eileen said...

I straightaway go and read about chinese woman.....

I think a lot of men must have read this... no wonder no guys are buying me presents.... dun even count on expensive presents.

DAMN!!!

Kenny Ng said...

[princess eileen]
Haha... that's just a joke, don't take it so serious la. Ok lor... I buy presents want ah? :P

Firehorse said...

How come dun have my category - half Thai, half Chinese? Probably 1st date kena kong tau then 3rd date transfer property to her name? :P

Kenny Ng said...

[firehorse]
Haha... U so funny... is that ur hubby kena that? :P

Sweetpea said...

so how? get married to women from other countried lor. chinese women that bad meh? u mean china chinese or malaysian chinese or SG chinese? :P

Kenny Ng said...

[sweetpea]
Haha... I dunno, all the facts I taken from my email, true or false I got no comment... :P

Simple American said...

Three dates for missionay position with an American woman? Why so slow?

Kenny Ng said...

[simple american]
Wah... then 1st date already missionay position?

Lucy said...

And dare i ask ENGLISH? i have been dating hong kong and it is very different over here. much more respectful and sweet guys, but unfortunately for them not much sex either, lol. maybe because i'm too english?

Kenny Ng said...

[Lucy]
I think they are more focus on daily work to survive, it's too competative in Hong Kong, that may caused their performance in sex life.

Lovestruck online dating said...

I don't think that we've been dating the same women. The few japanese women that i've dated on my travels have seemed incredibly submissive, yet it's not incredibly respectful to smell their panties upon the second time of meeting them

Related Posts with Thumbnails