Saturday, August 25, 2007

Away & Hiatus...

This is not a joke, I really have to hiatus for some time till further notice...

On Friday morning, I got a called from management and told me I have to go to Dubai on next day (Saturday), I was like............. Damn! Why so sudden? I still not ready at all and now I have to leave so soon.

There goes my plan to go back my hometown Butterworth on Merdeka Day is spoil, it's been 5 months I never go back to visit my parents since I join this company. I need to work on every Saturday so I just hope got any holiday on near weekend or weekend then only I got time to go back.

I'm leaving for work, not for vacation, and this project need to work 7 days a week. I still don't know when I only can come back, they told me my flight ticket is open... oh my... this can drag up to few weeks or months.

Oh no! I maybe will miss Jacky Cheung's concert on 14th September 2007, I already bought the RM318 ticket!!! Arghhh!!! Have to ask my cousin to sell it out if I really can't make it.

I can't promise that I can update my blog in Dubai, as for a new construction project, the internet access at temporary site office is very limited, further more I don't know I got time to blog or not over there.

I really hope you all don't mind I hiatus so suddenly, I really don't like this kind of situation. Don't miss me, but I'll miss you all... Hope I can back in action again soon. Never forget to thank those called and SMS me to wish me well, I really touched.


I'll Be Back!!!

14 comments:

ah nel said...

We stil havent go drink oh kao together!!!

okok...wait for you to come back...

Take care bro...

angel said...

U take care too, Kenny! Dun worry... it's a good thing to go out of the country to see the world, even for work... BUT hor, waaaa, if u no kambek for Jacky, then rugi woh!! Nvm, we will watch on behalf of u! Haha! :p

Hope u'll get some time off to do some sightseeing in Dubai!

FL Sam said...

Happy for you that you are traveling to Dubai for work and sad that you will not be blogging for awhile.

Dubai is a very modern city and you can find many things there. Enjoy you stay there and blog to update us when possible. :)

Wingz said...

take care bro ...kambek soon! we go tok kok sing song

Jemima said...

Have a safe trip. :)

Take care. :)

pisang goreng 115,NF said...

my god! why so sudden?
anyway....

good luck bro......

conan_cat said...

ooo dubai! :D at least you'll get to see hot arabians in bikinis lol... and yeah it is kinda sudden... take care ok? and yeah try to blog if you can! and take lotsa pictures too, ppl will be waiting for you to come back and tell your adventures!

Iwan Sanchez said...

so sad....

pls come back soon bro!

Kenny Ng said...

Thank you everyone... anyway, my flight have to postpone to Tuesday or Wednesday, so I still around now... hahaha!

Sweetpea said...

watever it is... have fun too! dubai is a great place to visit. and don't forget to take lots of pics! :)

tanalan2 said...

Aiyoor fren..thuoght yr away was to Penang. This time really overseas to Dubai. Anyway treat it as a creeer advancement for you..It'll only do you good in r future. Anyway take care my bro...

Michael Song said...

brother.... we will definitely miss u...

Jace said...

we will mis u! TK!

Huei said...

dun hiatus!!

u can blog there! um..take some time off now n then n update us about how u're doing there!!

we'll miss u!!!!!

Related Posts with Thumbnails