Saturday, April 14, 2007

My Weekend Screwed Up!

I'm really super - extra - ultimate - unlimited TULAN for this weekend. I'm writing this post in a cyber cafe opposite my house now. For your information, I was drunk and emo in my previous post is NOT because of my work or personal problems. I only emo when I'm not feeling well... Yeah... I'm sick now!

Niaseng... I don't what the hack happened to me today, I work till late afternoon then only came home, when I reach home my house internet connection was down. That's why I have to blog this out in a cyber cafe.

I called up eB service center and the person talked to me said will fix it in an hour time, it's been more than 5 hours and the internet connection still not recover! Machaohai... What the fuck service they given to me? Everytime got thunderstorm happen, the internet connection will be down. The place I stay no TM service, so I can't use Streamyx.

What I see eB is the worst internet service provider I ever met. I always saw you all complaining about how bad Streamyx is... But I can tell you all eB even worst than Streamyx! The customer service are not effective and will off after office hour. The charges also expensive than Streamyx.

Tiuniaseng! I suppost to post Band Of The Week today, but because of the stupid mother fucker eB spoiled it. Blame to eB! They really screwed up my weekend!

Another frustration moment for me today, since RTM became the official broadcaster live on Formula One races, they never show live qualifying on TV!!! Macibai... Last time when 8TV was the official live broadcaster, they showed the F1 qualifying live on TV! Why our media or telecommunication services getting worst and even more worst now days? Damn TIU la!!!

I wanna get super drunk later...

Fucked Up Weekend!!!

17 comments:

AceOne118 said...

CHUPP!!!

AceOne118 said...

Relax..come..come..we go eat 'pau' and drink chun tea!

Ckyeo said...

Kenny...dern worry...eb will know that there's a sky watching them...sky will keep them soon!!

pisang goreng 115,NF said...

i so much glad there is more worst then stream.....
all i though stream is the worst?...
BTW you can use dail-up modem mah?
if got...

and you know mah......
garmen always find to cut cost wan ...even in F1 race.

may said...

aiyo... jom, we go pub! I wait for you downstairs ok?

clement said...

sucks to be you. streamyx still sucks. isn't there other alternatives? ei, if wanna be drunk, dun 4get to call me ah. :P

ah nel said...

cool down lar...if u mad then cant drink ohkau coz it wil make u more mad coz the ohkau heaty... ;)

ah nel said...

just now i was resting at sofa near my working place coz tired then a maderfarker came kejut me up n kurang ajar wit me n i nearly ask him 1 by 1...

Rabbit said...

Chill chill! *bring cold water to kenny*

frostier said...

1. luckily i no longer eB staff. hahahahaa....
2. F1? yeah. and the quality sucks.
3. No live? coz pay low. no one wanna work at nite lor.

Kenny Ng said...

[aceone118]
I don't play chup... please!
Eat what pau? I just wanna get drunk

[ckyeo]
Then faster keep eB into hell

[pisang goreng 115,nf]
It really sucks than streamyx. Dial up? I don't have house phone, can't do anything.

[may]
You in KL meh?

[clement]
Let's go...

[ah nel]
I purposely drink oh kao

[rabbit]
I want beers... not water

[frostier]
Luckily you out of eB. Yah... RTM live broadcast on F1 damn sucks.

Nonnie King said...

Poor Kenny.

Well, isn't that a good valid reason to get piss drunk?

King's wife said...

Feel better now ah?
Have a good week ahead! :)

Kenny Ng said...

[nonnie]
Well, if is not then just wish me go to hell

[king's wife]
Even worst now... life is no meaning!

LP said...

chilled down kawan. IS not the end of the world yet. Yah, internet is down, remember there are still a lot of people out there no computer and no internet service. We are lucky.

No F1, is ok, same, not the end of the world yet. I wasn't very nice last Tuesday either. In fact, I called some people bitches too, now that I think about that..they still bitches but is not worth my time to be mad at them.

Mari-mari I cook you some e-meals..go to check my web lar.

Hope you have a good week ahead.

Huei said...

aikssss...msian isp damn crap wan lah! >.<

Kenny Ng said...

[lp]
No mah... I can't blog Band Of the Week ma... very angry lor. No F1 my life no more fun lah. Who are the bitches? I dunwan e-meals la... I want real meal. Today (monday) alot better coz working, no need think too much.

[huei]
Yalor... none of them good

Related Posts with Thumbnails